bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Om tiden vill ifatt

En sammanfattning från de senaste ungefär 10 dagarna får ni här;


Jag packade mina väskor och flyttade... 

... till en farm. Nu bor jag hos min vän Savannah's farföräldrar, tillsammans med henne. Vi har 3000 tunnland (!) och några tusen djur, bland annat zebror och kameler.

En morgon vid 4 när jag inte kunde sova, tyckte jag att det verkade som en bra idé att klippa mitt hår lite grann. Det blev en katastrof, men har rett ut sig ganska bra!

Vi spelade vår senior game i fotboll! Min fina tränare sa att de skulle räkna mig som en senior, för att jag egentligen skulle varit det, och för att jag också lämnar Parkway i år. Vi fick blommor, fina ord och en fotboll som alla signerat, och sen kom resten av laget och sprutade rak-skum (? shaving cream) och baby-puder över oss. De hällde ut allt isvatten över oss också, och hade fyllt alla vattenflaskor med saften från ättiksgurkor. Fina tjejer!

Och annars har det varit mycket skola. Jag har nytt schema för terminen, och massor av läxor. Mitt schema för resten av mitt år ser ut såhär:
1st block: Mrs Harper - Sociology
2nd block: Mr Hayden - English III
3rd block: Mr Mac - American History
4th block: Coach May - Athletics P.E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0