bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Lucky

Hej! Anledningen till att jag inte skrivit har pa sa lange ar komplicerad, men jag bytte i alla fall vardfamilj forra veckan! Nu bor jag hos en van hos hennes farforaldrar (The Luckys) pa The Lucky Farm. Vi har zebror, kameler, alligatorer, lamor och jattekor fran Indien, och 3000 tunnland. Nagon dag ska jag ta en fyrhjuling och min kamera, och kora en runda och ta massor av bilder, for det ar sa vackert har.
Annars fyllde jag 18 den 13 Januari, och det har hant massor av annat roligt ocksa sedan jag skrev har sist. Nu kan ni i alla fall rakna med att jag ska borja uppdatera har som vanligt igen. Och jag tankte saga forlat for att jag inte skrivit pa sa lange ocksa, jag vet hur irriterad jag sjalv hade blivit. Hoppas allt ar bra med er, allt ar hur bra som helst med mig. Puss!
En bild fran i somras, som jag hittade pa Savannah's dator. Savannah ar tjejen jag bor
tillsammans med nu, tjejen precis under mig pa bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du bytt värdfamilj? ;9

2012-02-09 @ 15:32:49
Postat av: Anonym

Varför har du bytt värdfamilj? Kan du inte ha frågestund snart, har massa frågor hehe :)

2012-02-12 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0