bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Superbowl XLVI

Igår var den viktigaste dagen det här året - Superbowl Sunday! The New Orleans Saints spelade inte, men det var ändå lika viktigt att titta. Det var New York Giants mot New England Patriots, men det blev ändå en Louisiana-kille som vann titeln Most Valuable Player - Eli Manning.

Vi var här på farmen tillsammans med några vänner och lite släkt, och vi hade det jättetrevligt. Det viktigaste med Superbowl-fester är inte själva fotbollen, utan det är maten och reklamerna på TV. Vi åt allt från pizza och glass till crawfish och banana pudding, som riktiga Louisianians. Vid ungefär 10 så kom min värdmamma och mina småkusiner hem, som hade varit borta hela dagen. Med sig hade de vår nyaste familjemedlem, en Alaskan Malamute-valp! Hon är så himla söt, idag lekte vi i 3 timmar när jag kom hem från skolan. Så fin! Hon vill aldrig sitta still, men imorgon ska jag försöka ta några bilder på henne. Hoppas att allt är bra med er, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0