bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Missing those Friday night lights

Idag efter skolan lärde jag vår valp sitt, jobbade lite, tog en nap och sen har jag inte gjort särskilt mycket alls. Baseball startade förra helgen, och jag tror att vi har en match imorgon eller på torsdag! Imorgon ska jag klippa mig, åka till The Hub där vi hjälper de fina hemlösa barnen med sina läxor, och sen ska vi flytta in hos min värdfaster eftersom att Nana och Tataw ska åka till Arkansas, och vara borta resten av veckan. Annars? Jag saknar football så himla mycket, jag tycker att det borde vara football season året runt. Det finns inte mycket som är bättre än att stå uppe i läktarna, tillsammans med hela skolan, och titta på när alla ens vänner spelar, och heja på i några timmar. I'm gonna have to come back this fall to see a couple of football games!


Kolby och jag, vår bästa quarterback! Han är tydligen vår bästa baseball-spelare också, ganska atletisk kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0