bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Perdido Key, Florida

Jag tror att de flesta redan förstått det lite grann, men jag har inte riktigt tid för bloggen längre. Nu har jag mindre än 2 månader kvar här i USA, och jag vill hinna med så mycket som möjligt under sista tiden, och att sitta vid datorn är inte ens något jag tänker på. Under vårt spring break förra veckan tog vi ett privat jetplan till Perdido Key, en semesterstad på stranden precis vid gränsen Alabama/Florida. Vi hade det helt underbart i världens finaste condo precis på stranden med 5 sovrum och 4 balkonger, med sol och några timmar på stranden varje dag. God mat, bra shopping, parasailing, att se delfiner från balkongen varje morgon, och jag fick till och med vara andra-pilot på planet, både på vägen dit och hem. No big deal. Hur som helst så har vi påskledigt just nu i några dagar och det är runt 30 grader varje dag, så jag tänker nog mest ligga ute vid poolen. Jag kommer nog lägga upp några fler inlägg innan jag åker hem, med lite bilder och så. Kanske en gång i veckan eller något sådant, men absolut inte varje dag som förut. Hoppas att allt är bra med er och att alla ni framtida utbytesstudenter som läser min blogg inte har det för stressigt med förberedelser. Allt kommer lösa sig och bli hur bra som helst, är jag säker på. :) Puss!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Är du 93a eller 94a ? :)

2012-04-28 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0