bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Blowing in the wind

Idag var en tung skoldag igen, jag antar att det är skoltiderna som tar ut sin rätt. Det är inte lätt att kämpa med att hålla sig vaken under första lektionen, som börjar vid 7. Men jag fick tillbaks bra prov och pratade med en del fina människor, så det var värt. Som alltid. Sen jag kom hem har jag suttit och målat, byggt och pysslat med ett "diorama", som är en skolåda som ska byggas om till en filmscen. Jag har valt Harry Potter och scenen med den flygande bilen, och det kommer bli himla bra. Ibland är det lite extra bra att ha en värdmamma som älskar att pyssla och en värdpappa som jobbar med att bygga filmscener :) Nu säger jag godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0