bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Solen i ögonen

Hej! Lång kväll med plugg igår, och en ganska tuff dag i skolan idag. Fast även en dag som idag, då allt känns jobbigt och jag har 3 prov på 4 lektioner, så går det inte att vara nere. Alla människor omkring mig i skolan är så fina, det är ganska mäktigt så annorlunda stämningen är på Parkway jämfört med de svenska skolor jag gått i. Det är svårt att inte trivas!

Efter skolan idag var det flower party, och efteråt åkte jag, Sarah och Callie till gymmet och hade ett riktigt bra träningspass. På vägen hem tyckte vi att det var en bra idé att springa en mile till, så vi åkte till Mike Woods Park och sprang en mile i 40 graders värme. Skönt! :) Nu har jag duschat, ätit, pluggat och nu; läggdags. Natti!


Jag och pappa i Frankrike i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0