bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

River rats

Jag har varit på ett float party hela dagen, men nu är vår float äntligen färdig! Förutom att göra blommor och bygga färdigt vår float så tog vi massvis med bilder, beställde pizza, körde runt och försökte se de andra klassernas floats, skrattade så himla mycket och killarna försökte lära mig att kasta en football. Jag är så nöjd, jag hade inte kunnat ha finare människor omkring mig. Förresten, imorse åkte min värdpappa ner till New Orleans för att jobba på en filminspelning i några månader. Det kommer bli lite tråkigt att inte ha honom här, men han kommer förhoppningsvis och hälsar på ibland, och vi får kanske chansen att komma ner och hälsa på honom någon gång också. Jag och min fina värdmamma kommer nog ha det riktigt bra här hemma ändå!

Nu är mitt huvud alldeles för tungt efter att ha varit ute i värmen idag, och imorgon ska jag upp tidigt och klä på mig min 70-tals outfit. Natti! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0