bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

New Orleans Saints

Saints spelar mot Packers just nu! Varför jag vet det? För att football är religion här, och för att jag älskar det. Och imorgon spelar Parkway en bortamatch, jag vet fortfarande inte om jag ska dit eller inte. Imorgon är det i alla fall helg, och vi ska kanske åka till en sjö i Texas där Stephanie's familj tydligen har stuga eller något liknande. Kan nog bli riktigt bra! Förresten så låter det som att vi förlorar mot Packers. Hoppas att det går bättre imorgon! Trevlig helg, Sverige :)


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Och vilken match sen! Cobbs 108 yards return var into av denna världen. Lägg gärna upp bilder om du går på nån av Saints hemmamatcher!

2011-09-10 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0