bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Kom och dansa med oss

Vad jag har gjort idag? Blivit bjuden på kakor 4 gånger i skolan, med lagom mellanrum. Jag har spelat alfapet på svenska och engelska hela dagen, tränat lite fotboll och sjungit fina låtar av Navid Modiri och Gudarna.

Förlåt för att jag inte skrev något igår, men jag var hemma från skolan med världens huvudvärk och en ganska jobbig förkylning. Jag kom till skolan, dansade spansk dans/zumba i 1 ½ timme och fick sedan be min värdmamma checka ut mig. Jag kom hem, slocknade i sängen och vaknade inte förrän 5 timmar senare. Haha, oops! Lite vila och varm choklad verkade i alla fall hjälpa, för idag mådde jag bra igen. Skönt!


Johnny B Goode, åh vad jag saknar min lillkille!

Kommentarer
Postat av: cassi

åh men guuuud vilken underbar vovve!! va e dt för ras? :D e det din hund hemma i sverige eller? ^^ ;D

2011-10-01 @ 12:52:14
Postat av: Camilla

Ja, det är min hund hemma i Sverige :) han är en pyrenéerhund!

2011-10-02 @ 02:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0