bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Homecoming

Förlåt förlåt förlåt. Jag lever fortfarande, don't worry!

I helgen var några av årets största händelser, och det var inte alls som jag väntat mig. Jag blev frågad till homecoming av en jättetrevlig kille, i fredags! Och dancen var i lördags. I fredags hade vi vår homecoming football game också, som vi såklart vann. Lördagen var jag ute och stressade något sinnessjukt med att hitta allt jag behövde till kvällen. Jag hann knappt byta om till min klänning innan jag skulle bli hämtad, men som tur var var min date ganska sen. Jag hade ingen kamera, men jag ska försöka hitta en bild på oss tillsammans. Vi hade det i alla fall trevligt, åkte och tog bilder med vår grupp och åt sen middag på en italiensk restaurang. Dansen i sig var inte så jätterolig, men det var så kul att träffa alla fina människor. Efteråt åkte vi hem till Bradey och åt frukostbuffé, tittade på skräckfilm och läste historia om hans hemsökta hus. Tjejerna åkte sen hem till Kelsey och sov över, och dagen efter gjorde jag inte mycket annat än att sova och gå på bible studies. Bra sammanfattning av min helg, nu måste jag springa igen! Vi hörs, puss :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Det lät kul :) skulle gärna vilja se en flera bilder :) ha det jätte bra!!! kram

2011-09-27 @ 13:52:53
Postat av: Melissa

Hej, läste din kommentar till Dennis om halalslakt och ville bara säga - hatten av! Mycket bra kommentar! :)

2011-09-27 @ 13:53:59
URL: http://hellomello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0