bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Du kommer aldrig vara ensam

Hej! Klockan är midnatt här och jag tänkte bara skriva lite snabbt innan jag går och lägger mig. Footballen igår var så himla bra, jag längtar tills nästa match! Fast 3 timmar av att stå och kolla på football tar på krafterna, för idag vaknade jag inte förrän mobilen ringde vid kl 1. Haha, oops. 

Jag, mina värdföräldrar och min värdkusin Avery åkte ut och åt lunch på ett jättetrevligt 50-talsställe idag. Efter lite god mat åkte vi och fixade med telefonerna, så nu har jag min värdmammas gamla iPhone! Sen vi kom hem har vi tittat på en norsk film om trolljägare (riktigt värd att se, haha! Trollhunters!), kollat på säsongens första LSU football game, spelat lite monopol och haft det jättetrevligt. Nöjd! Förresten är vi inte påverkade av "Lee", den tropiska stormen som är nere vid kusten. Vi har haft lite regn och så, men det är allt. Så oroa er inte!


Who are we? Parkway! What are we? Panthers! Ser ni mig? I hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0