bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Thursday night football

Hey! Jag har varit så stressad hela dagen. Jag fick skjuts av en vän hem från skolan idag, och vi var tvungna att åka till andra sidan stan för ett ärende när jag redan hade bråttom till fotbollsträningen. Jag kom i alla fall hem från skolan 10 minuter innan Sarah skulle hämta mig, men jag hann bli färdig! Fotbollsträningen var på en löparbana i 30 grader och stekande sol. Skönt! Vi sprang 2 km på tid, gjorde ruscher, styrka, benövningar och avslutade med ett varv baklänges. Mmm, det där är döden när man inte tränat sedan man bytt kontinent, haha. Men nu känns det så himla bra! Och något som känns ännu bättre är att jag imorgon ska göra makeup som en säl i tech theatre, och på kvällen har vi en footballgame! TGIT!




Våra matchtröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0