bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Paper aeroplane

Hej! Igår kväll åt vi gott på en indisk restaurang och hade se en family game night, med Trivial Pursuit och ett filmspel. Vi avslutade kvällen med att titta på skräckfilmen The Mist, som var den första filmen min värdpappa någonsin jobbade på!

Jag vaknade vid 12 idag och hann precis säga hejdå till Jason innan han åkte ner mot New Orleans igen. Idag är det söndag och jag har inte tänkt göra någonting speciellt för att... imorgon bitti är vi lediga från skolan och jag ska åka söderut med vår bible studies för att besöka Angola. Angola är ett av USA's största högsäkerhetsfängelsen, där de har några av landets farligaste kriminella. Och vi ska gå in i fängelset, prata med några av fångarna, gå förbi fängelsecellerna till de som är dödsdömda (death row), och sen titta på den elektriska stolen. Låter väl trevligt? Haha, galet... Men jag tror att det blir intressant! (Imorgon ska jag nog inte berätta om mitt frivilligarbete för Amnesty för att hjälpa dödsdömda i t.ex. Texas, eller?) 

Nu tittar jag på football, New Orleans Saints - Tampa Bay Buccaneers. Hur ser er söndag ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0