bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

New Orleans

Äntligen fungerar det att uppdatera bloggen från min iphone! Jag är alltså nere i New Orleans och har varit här sen torsdag natt. Vi har sett och gjort jättemycket under de 2 dagarna vi varit här... I fredags var vi på en tour på ett ställe som bygger Mardi Gras-floats, shoppade och åkte sen ut på middag med Stephanies farbror och hans fru, som vi bor hos oss och som verkligen är hur trevliga som helst. Idag var Jason också med, och vi åkte först till platsen där han jobbar med att bygga en film-stage (en stor lokal där de bygger "låtsashus" där en film ska spelas in) och träffade hans chefer som velat träffa mig. Vi åkte sen ner till downtown New Orleans och gick runt där hela dagen. Vi var på Bourbon Street, Jackson Square, åkte streetcar, åt beignets på Café du Monde och gick på franska marknaden. Jag älskar New Orleans, det är en helt galen stad. Jag har aldrig sett så många fulla människor klockan 10 på morgonen, som på Bourbon Street. Det fanns hundratals människor som gick runt utklädda, det är som om varje dag är halloween där, haha. Och vi åker inte förrän måndag morgon, så vi hinner nog med en hel del tills dess. Då ska ni få se bilder, för det går inte ens att lägga upp bilder från mobilen... Ville bara att ni skulle veta att jag lever! Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0