bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Loyola!

Hey! Igår kväll spelade vi football mot Loyola, och vann 54-14. Vi är fortfarande obesegrade! Jag hade gjort en matchtröja med Kolbys nummer och namn på, så ni ska få en bild på mig och honom efter matchen så fort Sarah skickar dem till mig. Efter matchen åkte vi och åt, och sen hem till Callie som bor långt ute vid en skog. Vi somnade vid 2 och jag blev väckt 4 av att vi skulle ut och jaga ekorrar. Kul! Vi gjorde oss redo med camouflagekläder och jakttekniker, men såg inte ens några ekorrar ute. Helt okej med mig! Klockan 8 hade jag en läkarundersökning för att få spela fotboll till hösten, och efter det har jag varit hemma, sovit, varit downtown och tittat runt på en konstfestival och nu tittar jag på film och äter pizza med mina värdföräldrar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0