bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Höghus, låghus, dårhus

Jag kunde knappt sova inatt, jag var vaken vid kl 1, 3 och 5. Och nu har jag märkt att det var fullmåne - som alltid när jag inte kan sova. Är jag en varulv? Eller bara paranoid? Båda?  

I skolan hände inget särskilt idag, överhuvudtaget. Det var iskallt som vanligt, och jag tror att det förstörde min rygg. Någonting hände i alla fall under min tredje lektion och det gör fortfarande ont. Så det blev ingen fotbollsträning för mig, utan jag åkte med Stephanie till hennes vänner istället. Det var hur trevligt som helst, vi åt god mat, skrattade och bad några böner (heter det så på svenska?). Nu är jag i alla fall jättetrött och somnar när som helst. Godnatt!


Jag och fina Sidney under homecoming-veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0