bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Mmm... Marabou

En av sakerna USA egentligen borde vara bättre än Sverige på är ju godis, eftersom att det finns och köps så mycket mer godis här än hemma. Men det går inte att jämföra! Så jag är glad att jag fortfarande har ganska mycket godis från det stora paketet mina fina föräldrar skickade till mig häromveckan. För det finns nog inte många saker här i världen som kan få en på så bra humör som en ruta Marabou!

Annars? Hade en fotbollsmatch mot ett jättebra lag från nordöstra Louisiana, men fick inte spela. Fast det var många spelare och tränare som hade hört talas om "the Swedish girl" och berömde mig för att vara med i A-laget trots att jag bara spelat fotboll i 2 veckor! Och trots att vi hade filtar på bänken så gjorde det ont så kallt det var, haha. Men imorgon har jag 2 till fotbollsmatcher, en med A- och en med B-laget. Och på lördag har vi en slags turnering, så det är fullt upp! Men det är så det ska vara :) Godnatt Sverige!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det sour cream and onion chips jag ser? Blir ganska avundsjuk! Är galet sugen på chips och de är mina favoriter!! Så njut galet av dem! ;)

2011-11-17 @ 01:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0