bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Höghus, låghus, dårhus

Okej, jag lever! Nästa helg är det thanksgiving och då får vi en veckas lov från skolan, så det är massor av projekt och prov som ska göras färdigt nästa vecka. Det har varit mycket den här veckan också, och med all fotboll har jag inte ens haft tid att göra läxorna... Igår spelade vi vår första play-off football game, mot ett lag från New Orleans, och vi vann 47-17! Så nästa vecka spelar vi mot ett bättre lag som också är från Söder, men den matchen missar jag eftersom att vi åker till Florida på fredag! Så jag hoppas att vi vinner så att jag kan se nästa match istället :) idag skulle jag förresten spela 3 fotbollsmatcher, med två skadade fötter och en svullen tå, men under första matchen började det bara göra för ont och någon trampade på min fot så att infektionen i min tå exploderade i skon, men jag spelade i alla fall klart matchen. Synd att det var JV-matchen bara och att jag fick säga till coachen att jag inte kunde spela de 2 Varsity-matcherna efteråt... Så på måndag ska jag förmodligen till doktorn och jag hoppas bara att jag kommer kunna fortsätta spela fotboll! I'll let you know :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0