bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Happy Halloween!

Så, idag var det Halloween! Vi hade fotbollsträning till 6 som vanligt, där vi tränar uppdelade i ett Varsity-lag - de bästa tjejerna som spelat fotboll innan, och JV - de som aldrig spelat innan och de som helt enkelt inte är bland de bästa. Jag tränar alltså med JV, för att jag undvikt fotbollar i hela mitt liv. Men jag har gjort ganska bra ifrån mig på träningarna, och idag efter att vi i JV var klara med vår timmes fotbollsträning, och skulle byta skor för en timmes löp- och styrketräning, så ropade tränaren på mig och 3 andra tjejer och bad oss fortsätta träna fotboll med Varsity-laget istället. Boom! Så vi är några stycken som kanske får spela med Varsity-laget, och jag är jättenöjd! Det här var trots allt min fjärde fotbollsträning i hela mitt liv, haha.

Efter fotbollen åkte vi till Savannah's farföräldrars farm, och sen hem till mig för att gå trick-or-treating (bus eller godis!). Det var jag, Sarah, Savannah och Brady som gick, och vi hade jättekul trots att vi nog var de enda som var äldre än 10 år, haha. Jag var i alla fall en svensk viking, Sarah var en softballspelare och Savannah var en fotbollspelare (kreativt! vi hade helt enkelt bråttom och allt var jättespontant), och Brady var en cowboy. Nu har alla åkt, klockan är 11 och det är way past my bedtime. Godnatt :)


Haha ja, ganska hemsk bild... Men jag hade i alla fall kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0