bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

From Sweden with love

Det finns ingen bättre känsla när man är en hel kontinent från sitt hem, sin familj och sina vänner, än när man vet att det finns någon där som faktiskt tänker på en. Idag när jag kom hem från skolan stod ett paket med svenska frimärken utanför dörren, och det visade sig att en barndomsväns äldre syster hade skickat ett paket fyllt med godis till mig. På innehållsbeskrivningen stod det "Candy and love" och jag kunde inte sluta le på hela eftermiddagen. Det gjorde verkligen min vecka, och det kunde inte ha kommit mer lägligt. Tusen, tusen tack Åsa, om du läser min blogg! Jag uppskattar det verkligen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0