bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Du tar dig alltid loss och du rusar, men ändå fångar marken dina fötter

Så, vår fotbollsmatch blev inställd idag för att det var tornadovarning för kvällen. Jag satt inne och tittade på när det var skyfall ute, det blixtrade med några sekunders mellanrum i flera timmar, och hela marken skakade. På TV visade de hela tiden vart det fanns tornados och området där vi bor var precis under den stora tornadon flera gånger. Men imorgon tar vi igen vår fotbollsmatch och jag har matcher på torsdag och fredag också. Skönt! Jag hann i alla fall prata med mina föräldrar i 2 timmar idag! Det var på tiden. Och nu är det på tiden att jag lägger mig, sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej camilla i Louisiana! För visst är du där? :) tänkte höra vilken organisation du åker med, saker du är nöjd med, finns det något du är mindre nöjd med ? Om du varit på något sånt där förlänger i new york, är det värt att betala de extra pengarna? Skulle vara jättetacksam för svar via mail! Kram på dej

2011-11-09 @ 08:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0