bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sleep is good

Hej! Herregud vad trött jag är. Håller på att somna med datorn i knäet, men har ett stort
prov imorgon bitti som jag måste plugga till. Nästa vecka blir riktigt jobbig, men sen vet man
samtidigt att skolan är slut 1 ½ vecka senare! Jag förstår knappt hur få dagar det är kvar tills
sommaren, så himla bra! Livet är ganska bra, faktiskt. Jag läste precis några historier från
utbytesstudenter som varit i Louisiana, som hade det hur bra som helst! Alla trivdes jättebra,
och det är precis sånt jag behöver höra. Fan vad bra det kommer bli. :) Nu ska jag bli klar
med plugget här, så att jag kan få sova. Godnatt på er!

HAppy

Kommentarer
Postat av: Sannie - Life in the USA

Jag längtar till sommarn, lite halvt. när jag blir ledig. fast inte början av sommarn då jag kommer jobba typ.. 24/7 D: hahaha

2011-05-23 @ 05:55:23
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0