bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sick

Fan. Jag var vaken till klockan 6 imorse, och mådde så jävla dåligt. Mamma fick ringa sjukvårdsupplysningen, som sa att det var kräksjukan. That's a first! Jag kan inte ens dricka ett glas vatten utan att det kommer upp lika snabbt igen. Skönt? Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, och mest av allt behöver jag plugga. Istället sitter jag med 40 graders feber, utan någonting förutom lite vätskeersättning i magen. Bäst att jag blir frisk snabbt, för jag har inte lust att missa Siesta! för att sitta hemma och spy. Fräscht inlägg idag också, haha. Nä, men om man skulle gå och sova några timmar till? Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0