bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Pioneers

Jag har ju knappt berättat något om min placering, så det tänkte jag faktiskt göra nu :) Mina värdföräldrar
är 35 och 40 år gamla, och har inga barn. De har i alla fall en liten hund, som de verkar tycka om att klä...
De bor i en villa, ganska centralt i Bossier City. Bossier City gränsar till Shreveport, som är den 3e största
staden i Louisiana. Det är en flod mellan städerna, och båda mina värdföräldrar arbetar på andra sidan
floden, alltså i Shreveport. Mamman arbetar på en skola, och pappan i filmindustrin. Han är nästan aldrig
hemma, verkar det som. Men de ska försöka fixa så att han mest arbetar i Shreveport under mitt år där.
Vi ska åka på ganska många resor under året! Florida, södra Texas, Arizona och en ö utanför Houstons
kust. Känns bra!

Jag ska gå på Parkway High School, med ungefär 1000 elever. Jag börjar skolan 07.25!!! Sjukt. Alla som
känner mig förstår nog hur orolig jag är för att försova mig varje dag. Vår dress code på skolan är himla
konservativ. Sammanfattat så får man inte ha: Jeans, korta kjolar/shorts, t-shirts, linnen, kläder i någon
annan färg än navy, beige och röd, sandaler/flip-flop, säckiga/tighta kläder. Tröjorna måste ha krage eller
knäppning, och man måste ha linne under. Man måste ha skärp i alla byxor, och tröjan "tucked in" i
byxorna. Bara naturliga hårfärger, inga piercingar eller tatueringar, and so on. Klädreglerna är nog det
värsta med placeringen. Och där är ju ungefär 35° nu? Skönt, då klär vi på oss med 5 lager kläder! That's
about it, är det något mer ni vill veta så fråga! :) Nu ska jag snart iväg på dyklektion, hetsplugg först!




GO PARKWAY PANTHERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0