bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Beach

Hej! Kräksjukan är över och jag har knappt feber längre. Tur det, för imorgon ska jag spela beachhandboll i regnet! På morgonen sticker jag till Danmark och tittar på något akvarium med marinbiologin, men sen jävlar ska vi kriga på Fria bad i Helsingborg! Annaaars? Lite stora prov på tisdag, känns lite jobbigt. Men på onsdag tar jag ledigt och sticker till Hässleholm och Siesta!! Tält är fixat, allt är planerat och det känns så himla bra. Lönt att stå ut med skolan i några dagar till nu! Livet är ganska bra, yup. Fick mail från min värdpappa idag också, han verkar så himla grym. Men nu måste jag faktiskt sova, godnatt!


Sjukt fokuserad tjej i Åhus i somras. Det blev mål i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med beach handboll, vi var också där! underbart med härligt väder även om det resultatmässigt inte gick så bra och att man kände sig rätt så bränd ;)

Hur gick det för er? Ha det så grymt på Siesta! :D

2011-05-31 @ 17:03:23
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0