bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

1888 Franklin

Idag har jag varit på info-möte i Malmö, och det var hur kul som helst att få se lite fler utbytesstudenter!
3 timmar blev istället 4, och efter en Magnum White i solen så tog jag och mamma tåget hem igen. Man
kan dessutom se utmattningen från jobb igår, jag ser ut som ett lik. Med ett jättestort färgglatt halsband
dock. Har nog aldrig haft ett såhär stort halsband på mig förr! Det ska lätt firas med Coca Cola och lite
Dumle. Eller lite matteplugg! We'll see, vi hörs i alla fall om någon timme. :) Förresten! Jag och Anna har
bestämt oss för att börja träna tyngdlyftning igen! Nu, snart! Kommer bli grymt roligt, tror jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0