bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

White blank page

Åh, trött tjej. Har varit i skolan kl 8-16, sen åkt ner till stan för att träffa ett gäng
vänner som jag inte sett på ett halvår ungefär. Vi tog en alldeles för lång fika,
pratade om precis allt och skrattade så att vi var de enda som hördes på caféet.
Sen gick vi och satte upp några Siesta!-affischer! Och helt plötsligt kändes det
hur kallt som helst ute. Sen tog jag bussen till Asmundtorp med Kajsa, och kom
precis hem. Helt slut! Men imorgon är det fredag! Vad som händer då? Jo, jag
och Kajsa har bjudit in oss själva till LBS-gymnasiet (tror jag) på deras LAN!
Ja, vi hade alltså inte något bättre för oss. Fast man vet ju aldrig vart kvällen
slutar! Nu ska jag äta och titta på TV. Perfekt torsdagskväll, skönt! :)


Kommentarer
Postat av: ewelina

eller hur!! bara dom är ju en anledning till att komma :D

jag får se hur jag gör, jag har precis köpt emmaboda biljetter och vill så gärna till P&L också ^^



hhaha!

ja det är väldigt skönt att ha fått en familj :D

2011-03-24 @ 21:41:26
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0