bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

When in Rome

Jag sitter på hotellet och ska strax sova, med århundradets sjukaste förkylning... Ändå nöjd, eftersom att jag har dubbelsängen. :) Jag tänkte lägga upp några bilder från idag! Vi hade en jättemysig middag ikväll på The Street of Life, på en söt liten restaurang. Det var sjukt synd om Spidde, som först tappade bort resten av killarna, sen förstörde sin iPhone, fick världens minsta öl OCH inte den godaste pizzan... Men vi andra var nöjda med kvällen! Det rundades av med lite dansk dricka, italiensk glass och mys vid en fontän någon metrostation bort. Nöjd! Bilder från middagen lär komma imorgon. Och just det; jag och 3 andra tjejer blev jagade från centralstationen, ända till hotellet, av en man med världens mördarblick. Och alla var finklädda ikväll, så hela stadens ögon var ju på oss, eftersom att nästan alla tjejer här faktiskt inte ser bra ut... Ganska konstigt, killarna är det ju inget fel på :) Nu är det sovdags! Buona notte!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0