bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Spring Ricco

Istället för att fira en vän som fyllt 18 ikväll, så har jag varit hemma. Ensam och sjuk. Kul!
Jag borde såklart ha pluggat psykologi, men precis när jag zappade mellan TV-kanalerna, så
kom jag till Canal+, där Law Abiding Citizen precis börjat. Då var det ju givet vilket jag skulle
välja. Filmen var lika grym som jag hoppades på! Och för ett tag sen ringde mamma och
berättade att de strax skulle ta tåget hem från Malmö, där de varit på en konsert. Jag
bestämde mig för att ta på mig löparkläder, och springa tillsammans med hunden till stationen
en halvmil bort och möta dem, och få skjuts hem såklart. Det finns ju inget skönare än att
springa på natten! Nu är jag hemma med ännu mer ont i halsen, höften och öronen. Bäst att
jag är frisk när vi ska till Italien! Nu ska jag ta en snabb dusch och sen gå och lägga mig.

Imorgon bitti ska hela släkten till farmor och farfars gamla hus och fixa inför försäljningen.
Saker ska delas ut, blommor ska planteras och alla rum, dvs runt 20 stycken, ska fräschas upp
lite. Jag ska alltså upp om ungefär 8 timmar. Det känns inte helt bra för att vara helg... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0