bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Reaching forward

Klockan är halv 6 och det är fortfarande ljust ute! Jag har ätit chokladbollar till mellanmål och tittat på TV. Och samhällsanalysen som skulle in idag? Den skickade jag in igår! Det är vad jag kallar framförhållning! Grymt bra början på helgen. Hela min familj är borta, mina föräldrar är i Landskrona och Krille är i Helsingborg. Nu går jag och hunden ut på en långrunda i det sköna vädret, med Those Dancing Days' nya album i hörlurarna. Ci vediamo!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: haha det är lugnt :) jag åker också med explorius :D länkar dig nu då :)

2011-03-04 @ 18:30:53
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0