bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Departure


Avresedatumen! Tänk att ett av dessa datumen så åker jag över Atlanten för att
spendera 10 månader på andra sidan jorden, långt bort från det som är mitt liv.
Jag tror inte att jag kommer förstå det riktigt, förrän jag är på flygplatsen och ska
åka iväg från allt. Att det inte finns några Fredag den 13onde bland datumen är i
alla fall lite lugnande! Jag hoppas få åka i mitten på augusti, så att jag hinner med
allt jag vill under sommaren här hemma, men ändå åker så pass tidigt att jag hinner
tillbaks till Sverige för att vara med när min klass tar studenten. Och det är lika
jobbigt varje gång, att tänka på att de tar studenten medans jag får börja i en ny
klass och gå ett helt år till i skolan. Men det ska nog vara värt det?

Annars? Ledig från skolan idag, firar det med att plugga psykologi och lyssna på
grym afrikansk musik hela dagen! Förbereder lite grejer till Rom-resan nästa
måndag också. Allt är ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0