bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Dear Bobbie

Imorse blev jag mer eller mindre tvungen att se en dokumentär om hajslakt... Bra
start på dagen? Efter min andra lektion gick brandlarmet, och jag blev lycklig i hopp
om att vi skulle slippa vårt prov lektionen efter. Fick vi det? Nej, vi fick skriva provet
ändå, med en kvart mindre på oss. Skönt! Vi slutade i alla fall skolan tidigare, och
jag passade på att åka ner till stan och sola en stund. Det är ju trots allt vår, och det
var alldeles för länge sen jag fick lite bränna. Sen jag kom hem har jag haft en riktigt 
tråkig eftermiddag, det enda jag gjort är att springa en kort runda, och sitta precis
mellan datorn och TVn. Humöret är verkligen sämst också, allt känns fan dåligt idag.
Jag hoppas på en bättre dag imorgon, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0