bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Something good can work

Dålig dag, dåligt väder och dåligt humör. Jag lyssnar på min "happy hour"-playlist, tittar på fina bilder och planerar för framtiden. Jag impulsbeställde en digitalkamera inatt också, för att kunna få ännu fler fina minnen från denna sommaren och tiden i USA! Annars? Jag är så trött på mitt jobb, blev så himla sur idag. Jag vill mest säga upp mig, för jag har inte lust att behandlas som skit. Även om det i stort sett är det jag får betalt för. Ikväll är jag i alla fall ledig, och det skulle bli bio med mina grymma tjejer. Men klockan börjar bli mycket och jag måste lägga mig tidigt, så vi får se... :) Nu ska jag i alla fall gå, trevlig helg!

Att veta att jag flyttar till USA om några veckor och får möjligheten att skapa ett nytt liv känns så himla bra just nu, även om jag älskar mitt liv här. Åh, jag är så lyckligt lottad. Det är så lätt att glömma.

(weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0