bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Stressed out

Hey! Jag vet inte ens när jag bloggade sist, men jag vet att mitt liv är alldeles för stressigt just nu. Jag sov hela dagen igår, eftersom att jag inte sov något under Stockholmsresan, och idag jobbade jag 11 timmar. Jag tänkte njuta av att vara ledig imorgon, men idag blev jag tillfrågad om att jobba. Så yepp, jag jobbar midsommarafton! Dock bara förmiddag, för sen ska jag ut, i klänning och midsommarkrans. Som det ska vara. Fast jag vet inte vart jag ska, eftersom att jag inte haft tid att prata med mina vänner på evigheter. It's all work, liksom. Och nu ska jag sova! Woop, vilket liv jag lever! Godnatt, ha en trevlig midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0