bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

SP09So

Idag fick jag säga hejdå till min fina klass, och jag vet att ingen klass någonsin kommer kunna överträffa oss, varken i USA eller Sverige. Vi åt lite glass och tittade på avslutningskonserten i skolan, innan jag, Maja och Nina åkte ner och lunchade på en kinarestaurang i stan. Vi var med om världens polisdrama också, och blev knappt insläppta i Majas byggnad. Sjukt spännande! Mindre kul att det hade varit ett stort rån på Systembolaget, och att rånarna hade gömt sig i byggnaden bredvid Majas, med automatvapen. Jag kom hem levande i alla fall, och blev tvungen att börja fixa studentbuketter i butiken nästan direkt. Nu är jag i alla fall färdig för ikväll, och pappa kom precis hem med lite god pizza. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men imorgon tar Christian studenten! Kanske borde tagga till lite. Vi hörs nog sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0