bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Repeaterbeater

Godkväll och godmorgon! Ber lite om ursäkt för mitt hyfsat dåliga och tråkiga uppdaterande på sista tiden, men det är så mycket som ska hinnas med! Träffade upp mina vänner i stan idag för lite fika/middag, och det var hur trevligt som helst. Vi bestämde oss för att inte säga hejdå och åka hem, utan istället åka till Helsingborgsfestivalen allihopa. Trots det tråkiga vädret hade vi det ganska fint, och jag träffade på några vänner och hann säga snabba hejdån.

Och imorgon ska jag och Anna (utbytesstudent!) åka och träffa Anna2 (utbytesstudent! haha) i Helsingborg, sen ska jag tillbaks till Landskrona innan jag och Maja åker till Danmark en runda och sen njuter av resten av kvällen i Helsingborg! Fullt upp alltså! :) Och det är 3 dagar kvar!!! Godnatt, mina fina!


(Bjuder på en ganska fin bild jag tog i våras, i brist på annat.. Blommor är ju alltid trevligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0