bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Calanques

Godmorgon! Igår körde vi upp till Avignon och träffade min underbara föredetta värdfamilj, som visade oss runt på några olika fina platser, och bjöd hem oss för lunch. Vi var tillbaks i Marseille vid kl 22, och vägen på 60-70 meter från tågstationen till vårt hotell tog oss 45 minuter att köra ner för. Totalt kaos, eftersom att några miljoner fransmän skulle ner i Marseilles hamn och titta på fyrverkerier och fira nationaldagen. Sjukt!

Jag har precis ätit en croissant till frukost, och vi ska snart gå ner till hamnen och ta en 3 timmar lång båttur runt Calanques de Cassis, som är några vackra öar en bra bit härifrån. Vi ska titta på alla klippor och små vikar, och snorkla i det turkosa vattnet. Life is good! :) Om bara min facebook kunde börja fungera igen, haha... Är så himla orolig, eftersom att allt på mitt konto har försvunnit. Alla foton, grupper, uppdateringar... Men nu är det för varmt för att sitta här inne, ciao!


(google-bild, som den tjuv jag är)

Kommentarer
Postat av: Linda Tysk

Hej! Jag åker också till USA nu 11/12, länka?:)

2011-07-17 @ 22:38:13
URL: http://lindatm.blogg.se/
Postat av: Nils

Tja! Jag har skaffat nu ny blogg och eftersom vi länkade förut så länkar jag dig på den nya, så om du vill kan du ju ändra min länk så den går till nya!:)

(accordingtonils.blogg.se är den nya och nilsinamerica.blogg.se var den gamla)



Hoppas du har det bra där nere bland "snigelätarna"! ;)

2011-07-17 @ 23:34:53
URL: http://accordingtonils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0