bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Åhus Strand

Godmiddag! Jag vaknade lagom sent idag, som man faktiskt ska göra på sommarlovet. Har legat ute och solat lite, och åkt till Center Syd och fixat med min iPhone inför USA. Nu är kebabköttet på spisen och klyftpotatisen i ugnen, och efter middagen ska jag och familjen mysa med lite jordgubbar och annat gott. Skönt med sommarlov!

Imorgon bitti, kl 8, ska jag vara i Landskrona för att dyka hela förmiddagen, sen hinner jag förhoppningsvis åka iväg till Åhus och titta på finalerna i beachsoccer också. Åhus Strand är en av de bästa platserna i Sverige på sommaren, fan vad jag tycker om Åhus! Och Otto's glass i Åhus, hehe... Nu ska jag äta, vi hörs om en stund! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0