bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

After the storm

Hej 2011! Jag hade en galen nyårsafton. Kanske inte den bästa, men den sjukaste. Mådde hur bra som helst. Träffade ungefär tusen nya människor. En fest med nästan bara främlingar slutade med att jag lärde mig schack i sovrummet. 2-3 timmar in på det nya årets första dag, begav jag mig till Johns källare, där 3 timmar spenderades i väntan på det första morgontåget. Det blåste storm ute och vägarna var täckta av is, så jag var himla nöjd med värmen och sällskapet. Tog tåget hem vid 06 med nyvakna 30+are påväg till jobb och fulla, utslagna ungdomar. Jag tror att detta kommer bli ett riktigt GOTT nytt år! Avslutar med några suddiga iPhone-bilder från natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0