bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

2010









2010 är över, och det har varit ett ganska fantastiskt år.

Jag har rest. Bosnien, Kroatien, Tyskland, Tjeckien, Frankrike och Danmark.
EU-projekt, handboll, utbytesresa.
Jag har träffat så många underbara människor. Jag har lärt känna så
fina människor från alla möjliga länder, och här hemma. Jag har fått vänner
för livet, men även förlorat några. Jag är nöjd med det utbytet.
Jag har varit på festivaler och konserter. Lars Winnerbäck, Melissa Horn,
Timbuktu, Svenska Akademien, Bob Hund, nog någon till. Inte så många i år,
men jag är så himla nöjd ändå.
Min sommar har varit den bästa någonsin. Spenderats i Åhus, Helsingborg,
Malmö, Landskrona, Lund och Danmark.

Mitt år har helt enkelt varit riktigt bra. Men 2011 ska bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0