bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Odd Fellow

Jag har gäspat 48 gånger idag, nog slagit någon sorts världsrekord. Hela förmiddagen var jag ett nervöst vrak, eftersom att jag skulle på intervju med Odd Fellow-juryn. Det är alltså de som delar ut ett stipendie, som innebär en resa till USA, Kanada och FN i sommar! Allt gick bättre än väntat, och om en vecka är det en ceremoni på skolan där vinnaren får ta emot stipendiet. Antingen så får jag stipendiet, eller en bok. Känns ganska nice! Men alla som är med är otroligt smarta, så jag har inte så höga förhoppningar. Alltid kul med en ny bok, eller?

När jag äntligen kom hem efter min 8-lektioner långa dag, hade jag fått ett mail från SiESTA! - ni tittar på årets ambassadör från Landskrona! En gratis biljett och en tshirt, för att sätta upp några affischer i stan. Nöjd tjej! Livet leker idag, det firar jag med att lägga mig tidigt och tagga inför bartekniken imorgon bitti. Ciao!


Kommentarer
Postat av: nils

sv: Okej låter trevligt hurrudu! Känns på nåt sett som om det skulle vara riktigt skönt med lite värme med tanke på hur det ser ut just nu hehe :) Yess jag åker med explorius, känns ju som det ändå tänkbara ;)Länkar dig nu!

Ha det! :)



2011-02-10 @ 22:55:32
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: Linnea Lundstedt

Vad intressant din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =P Hoppas du har en rolig helg :)

2011-02-22 @ 22:59:34
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0