bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Florida

Jag är jättebusy men tänkte skriva något litet här ändå. Idag var jag hemma från skolan med en ganska jobbig förkylning, så imorgon ska jag väl till doktorn och få en doctors note, och be honom se om jag har något fel med innerörat (bara jag vänder på huvudet så börjar hela världen snurra).

Ikväll fick jag i alla fall ett sms från en kompis om att jag borde komma till skolans wrestling meet, för att se när han skulle brottas - som jag lovat i några månader. Så jag frågade Evan (min homecoming date) om han skulle dit, eftersom att han är en brottare. Han undrade om jag ville gå med honom, så han kom och hämtade mig och vi åkte och tittade först på brottningen och sedan basketmatchen som också var på skolan ikväll. Vid 9 kom vi tillbaks till mitt hus, och vi satt i hans truck i min uppfart i en evighet och pratade om allt från insekters intelligens till att köpa obebodda öar, vi hade det jättetrevligt. Men nu är klockan över midnatt och jag borde inte vara vaken. Godnatt USA, godmorgon Sverige! Sålänge har jag i alla fall lite fler bilder från Florida att bjuda på!



Alla ni som aldrig har sett Kim Possible har gått miste om något. Det är allt jag har att säga.



Kommentarer
Postat av: Isa

ÅÅÅ dendär gröna berg&dalbanan är skit kul att åka i! :D

2011-12-29 @ 02:11:50
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0