bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Family

Titta vad som stod utanför dörren när jag kom hem från skolan idag! Lagom förvånad tjej när det stod 3 helt oväntade paket med mitt namn på. Synd att jag bara fick öppna ett idag, resten får jag lägga under granen!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, förutom att plugga. Vi har haft ett projekt i World History i några veckor, som var due 23:59 ikväll. Jag tyckte det var en bra idé att börja i förrgår, haha. Så hela kvällen har jag suttit helt frenetiskt och läst en bok om andra världskriget och samtidigt skrivit en 3 sidors bokanalys. Och när filen inte gick att skicka vid 23:52 så hade jag mest lust att ge upp på livet, haha. Alla som känner mig vet att det är såhär jag fungerar. :) Men det löste sig och jag fick det inskickat 3 minuter innan deadline! Framförhållning när den är som bäst.

Imorgon ska vi  i alla fall till Texas en snabb runda, och det blir nog jultrevligt.
Förresten kan ni nu följa mig på twitter: www.twitter.com/camillaalouise
Godnatt, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0