bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Faith

Herregud vad sur jag blir, haha. Jag skrev ett inlägg här om dagen för att ni skulle veta att jag lever, men tydligen försvann det någonstans i cyberspace. Hur som helst, jag lever! Det har varit mycket i skolan och med fotboll på sistone... Massor av prov, redovisningar och inlämningar, och fotbollsmatcher igår, idag och imorgon. Jag sov inte alls i måndags natt för att jag hade massor av plugg, och det har varit ganska liknande resten av veckan. Thank God it's Friday!

Så fort jag har tid att sätta mig vid min dator en stund ska jag lägga in och upp alla bilder från Florida också. :) Förlåt x 10 för att jag inte skrivit här på så länge, och jag förstår om ni är trötta på att klicka in här och se samma inlägg om och om igen - det hade jag också varit. Men det ska bli ändring på det, jag lovar. Det är ju trots allt bara 10 skoldagar kvar tills Christmas Break!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0