bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Dan före dan före dopparedan!

Idag är det bara 2 dagar kvar till julafton! Eller, klockan är över midnatt så det är faktiskt bara 1!

Imorgon ska vi på julfest hos några vänner till min värdpappa.
På julafton ska jag skypa med min släkt när de firar jul där hemma och sen ska vi fira jul med min värdpappas sida av släkten här hos oss.  
På juldagen ska vi fira traditionell amerikansk jul på morgonen hos min värdmammas föräldrar, och senare på dagen ska vi på ännu en julfest hos min area representative (också min värdmammas bästa vän).
Jag har alltså en fullbokad jul! Och jag har fortfarande ungefär 10 julklappar kvar att köpa.
Wish me luck! Om vi inte hörs innan julafton, så får ni ha en jättebra jul! ♥ Puss.

 
Förra vintern hemma i Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0