bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Christmas Lights

Hej! Imorgon har jag ungefär 20 prov, 10 inlämningar och 5 "food parties" i skolan. Jag blev alldeles precis klar med mina skolarbeten, och en viktig inlämning som ska lämnas in imorgon gick inte att skriva ut - så jag ber till någon högre makt att skolbiblioteket är öppet imorgon bitti så att jag hinner skriva ut det innan min 3rd block. Annars får jag ett stort F och det skulle ju inte vara en så bra början på helgen...

Annars, jag har tydligen vertigo (det här med att allting snurrar) och börjar li lite stressad inför julen. Jag har fortfarande inte skickat mitt paket till min familj i Sverige, handlat julklappar till någon här i USA, eller kommit i julstämning. Men det får jag ta hand om efter imorgon! Klockan är jättesent som vanligt, och jag måste sova. Godnatt! (Imorse vaknade jag förresten 06:48, min skjuts brukar vara här vid 06:45.. haha, oops!) 


Min värdkusin Avery och jag i Marshall, Texas, förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0