bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Bortomland

Hej! Ikväll skulle vi spela en fotbollsmatch, och jag var sur över att jag skulle missa både brottningstävlingen och basketmatchen på grund av det. Jag kom till fotbollsplanen vid 6-7 och stod i shorts och skakade, och såg plötsligt hur regnet (mist? vet inte vad det heter på svenska) skiftade till snö(!). Så helt plötsligt var hela himlen vit och jag trodde inte att jag skulle få se snö överhuvudtaget den här vintern. Vädergudarna proved me wrong! I alla fall så värmde vi upp som vanligt och alla klädde på sig 3-4 lager kläder - och precis innan matchen ska börja så berättar det andra lagets tränare att deras spelare inte dök upp och att vi får ställa in matchen. ... Haha, jag åkte i alla fall med två tjejer från laget till skolan igen och fick se basketmatchen. Värt! Och nu måste jag sova, har varit trött som aldrig förr på sistone. Godnatt Sverige!


Jag har ingen aning varför vi var klädda i Hawaii-kläder, men det var antingen Homecoming week eller temat inför en football match. Så där ser i alla fall vår matsal ut, haha. Och några av mina fina vänner! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0