bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

South Bossier Spirit Night

Igår kväll åkte jag till skolans Spirit Night, som den stolta Parkway-elev jag är. Jag träffade några vänner, och spenderade resten av tiden med att leta efter skugga. Det var en bit över 40°c och det kändes lite onödigt varmt, trots att jag hade på mig shorts och linne. Vi åkte hem ganska snabbt igen, köpte mat från Subway och aldrig förr har jag njutit så mycket av den överdrivna luftkonditioneringen i den här delen av landet. Här är lite bilder! :)



Min värdkusin fick ett plakat tejpat på sig så fort vi kom till området, och fick vara reklampelare resten av kvällen. It was for a good cause though, St Jude's är ett sjukhus här som tar hand om svårt sjuka barn, for free.  
Den här bilden visar verkligen USA. Soldaterna, sheriffen, football-laget i bakgrunden och den extrema värmen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar att läsa din blogg! Kan du inte visa hur du bor? Typ ditt rum, huset o.s.v. :)

2011-08-18 @ 01:11:13
Postat av: Rebecca

Åhh jag visste inte att det skulle vara så pass varmt där, var glad för det för vi har dortfarande samma pissväder hemma som vi haft hela sommaren :( och avundsjuk är jag inte heller, inte ett dugg! Har du joinat en sport än? :)

2011-08-18 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0