bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Perfectly lonely

Hej! Idag är första dagen jag är ensam på så himla länge. Var med Sarah och Savannah ett tag efter skolan, och nu åkte mina värdföräldrar precis hemifrån. Jag ska strax ut och springa en runda, få värmeslag, göra läxor och gå och lägga mig. Är lika trött varje dag och kommer alltid på att jag har läxor alldeles för sent...

Jag trivs i alla fall bättre för varje dag i skolan! Det börjar bli vardag nu, men det känns bra. Människorna som pratar med mig är inte bara intresserade av att jag är från Sverige längre, utan det är nu jag verkligen börjar lära känna människor. Jag har skrivit prov och lämnat in massor av läxor idag, och det är samma sak imorgon. Igår fick min psykologilärare veta att jag är från Sverige, och idag hade hon kallat dit alla sina lärarkollegor och kallade ut mig i korridoren precis innan lektionen började. Jag fick berätta om alla språk jag kan prata och om Sverige. Idag var en bra dag! Fast just nu känns det som att alla dagar i USA är bra dagar, let's hope so! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0